Sape tak kenal makhluk coklat bermulut besar ni kan? Demam inche Domo-kun ni dah melanda budak2, kakak budak, dan pelbagai taraf umur kat Malaysia ni. Adik2 aku pun tak terkecuali.
Satu malam adik aku keluar idea bernas untk aku, "Along, ko reti kait domo-kun tak? Member2 aku tengah giler domo-kun kat skolah. Laku ni kalaw buat bisnes."
Huuu..mana ada orang nak tolak rezeki depan mata beb. Aku pun sepantas angin pergi cari crochet pattern. Nasib memang baik sebab aku terjumpa page ni, nerdigurumi.com. Nampak macam senang sebab aku paham explaination yang dia bagi tuh.
![]() |
| Kank gini la rupanya bila da siap. |
Sekarang tinggal nak beli benang, kaen felt, dan cari jarum kait aku yang dah ku campak ke manatah..hahahahaha!



2 comments:
Buat cepat2 sikit..membe2 waa da gile menanye :P
iye..alang sponsor dwet bli benang..
;(
Post a Comment