Sekian lama suda tak buka belog ku ini..Sangat bz dengan report dan segala resepi untuk final exam. Final semesterla katakan...=.=" Hari ni, tengah berkesempatan buka belog, sesaje belog walking. Uih, cam best pulak kena tag dengan Mai Yee.
Syarat2nya!!!!
1.buat satu post bagi 5 facts about korang
2.copy&paste kan gamba kat atas ni kat post tu
3. pegi link ni kalaw nak lebih paham
5 interesting facts about Atul:
1. Bangun tido muka cam nak makan orang.(tader sape yg brani kejut)
2. Paling pantang menunggu orang yang lambat.
3. Sangat takut lipas! Lipas keji!!!!!!
4. Susah sangat nak senyum.
5. suka gila KETAWA!
Tag:
Kak jiha
En. Qayyum
Afiqah Ked
Nota kaki: Ni untuk hepy2 je!
credit to Mai yee~


2 comments:
Lipas! lari3!
cantek blog ko!.hehe thanks join tau2.kembang kan lagi share2 ni..biar smue orang share.hih...follow ko lh..
Post a Comment