Monday, April 4, 2011

♥My Bestiest♥

Heyya! Aku percaya semua orang pun ada teman terbaik yang sentiasa akan berada di samping kita masa susah mahupun senang. Aku pun punya ramai teman yang aku sayangi dari aku mula kenal dunia hinggalah sekarang ni. Jom kenali rakan2 kesayangan aku!!

SEKOLAH KEBANGSAAN MERU
 Noor Azreena Abdul Aziz: Kakak ni saya kenal dari darjah 4. Kami pergi sekolah naik basikal sama2 dari darjah 6. Dia ada cita2 yang best, nak jadi cikgu. sekarang tengah belajar kat maktab. Salute awak cikgu azreena.

SEKOLAH MENENGAH PEREMPUAN KAPAR 
Siti Zafirah Mohd Zain: Si kenit ni memang gila2. Aku tak sangka akan rapat dengan dia. Kami sekelas dari tingkatan 1 sampai tingkatan 3. Dia gila2, sangat petah bercakap, baik hati. Dia sangat comel!
Fateha Huda Sulaimi: Rakan sekelas jugak. Dari darjah 6. Cuma, mula rapat sewaktu tingkatan 1. Dia dah bertunang pun. Semoga cepat kawen yek!
Siti Nabila Ahmad Hafiz: Sepupu kepada Fateha. Dia sangat cool dan relaks. A bit boyish, same like me. Dia sangat kelakar dan happening. Sumpah tak bosan kalau dengan dia. Aku sayang kau nabila! Aku janji jadi pengapit kau bulan 5 ni, InsyaAllah.
Hani Affifa Mohd Hanif: Kawan sekelas dari tingkatan 1. anak cikgu yang sangat pandai. Ramai cikgu yang look forward kat dia. Makcik ni tingtong jugak. haha~ Kalau dah start open table kitorang akan bercakap non stop. ada je bahan nak cerita. Tambah pulak dengan Zaf, memang sakan la...Dia sekarang di New Zealand. Gud luck ya kamu!
Nur Illiana Husin: Sayangku chubby ni pun happening. Dia baik and i like the way she treat people. Memang aku rasa hapee jek. Dasyat gak kalau join mengumpat. haha~!

SEKOLAH MENENGAH TEKNIK SEPANG
Ida Haryana Mustapha: Kawan se-dorm di teknik. baik sangat waktu form4. Dia panggil mak aku mama, aku panggil ibu dia, ibu. Tapi, aku yang rosakkan cerita. Really sorry Ida.
Nurul Nadrah Ahmad Yani: Kawn sekelas. Dia baik, sopan, sangat bermotivasi. Suka membakar telinga aku dengan kata2 hikmah. Memang terasa bocor telinga, tapi layankan je. Sebab apa yang dia cakap memang kena kat batang hidung. Tapi aku je tanak admit.
 Siti Mariam Shahida Mohd Rusydin Morgan: Panjangkan nama dia? Dia kacukan India, Cina, Melayu. Sangat gila pink dan girlish. aku, Nad, dan dia kawan baik sewaktu di teknik. Kitorang pun tak pasti macam mana boleh ngam dengan dia. 3 orang yang langsung tak serupa menjadi kawan baik. 

PLKN Miri,Sg. Rait 
Farah Najihah Jamlus: Dia orang pertama yang aku kenal. Kami duduk sebelah2 masa dalam bas nak ke airport. Mula2 tu sunyi, aku start menegur (as usual, peramah terlebih) then, the rest is history. Ada orang cop kitorang ni 1 sekolah sebab nampak mesra. Hebat tak hebat tu? I love her very mucho! 2 perkara gila kami buat di kem yang takkan lupa.
  1.  malam waktu sampai tu, kami turun ke surau dengan pakai telekung je.(Ala2 kat asrama) Jurulatih ushar pelik. Memang tak ingat langsung ni bukan asrama.
  2. Malam tahun baru, dengan sadisnya aku mengangkut but aku ke bilik dia, kitorang gilap but sambil bergosip.
Rindu gilar masa tuh!
Zuhaili Abu Bakar: Kanak2 riang gembira ni selalu bikin aku hapee. Kenal dia buat aku rasa 18 tahun je sampai bila2. Apa je ta penah kitorang buat? Pakai baju kurung tapi lari lintang pukang nak berebut tv, main pistol air (dalam tu letak air sirap), rembat roti sampai penuh beg, tidur sekatil tapi lily jatuh dekat 5 kali (sorry...). tapi dia sangat berjasa sebab aku kenal seseorang yang istimewa dalm hidup aku melalui dia.♥terima kaseh!♥

UiTM DUNGUN 
 Adrianne Farzanah Mohd Sarofil: Dia ni pun kontra sangat dengan aku. Sangat teliti, detail. kalau shopping dengan dia memang tak tahan sebab aku orang yang pantas. Aku takkan belek barang or pikir banyak kali untuk membeli. Tapi Adren understanding, really like mak2. Luv ya dear!
Jasmini Johny: Kawnku yang boloq. sangat butterfingers. But she's funny. Dia selalu cuba untuk menjadi lebih baik dari segi penampilan. Sangat kagum sebab dia cekal mendengar makian kitorang. Sian dia. Sory ye Ninie.
Zati Iwani Bakhtiar Effendi: Nampak lembut tapi kasar jek. Terus terang orangnya, cantik, hot. haha~ Tapi, kami suka kawan dengan dia. Dia orang yang boleh bersama diwaktu senang dan susah. Susah cari member macam ni taw!
Nor Dewi Masitah Mohd Najmuddin: Kwan yang juga sedara aku. Dia sangat suka gelak. Gelak bukan slow,kuat tak hengat. Susah lar nak tengok dia serius. kalau nak tengok dia merajuk senang je. Cakap pasal tahi lalat dia, mesti dia tarik muka. Dewi, mold kamu tu pemanis sebenarnya!
Fatin Atikah Ahmad Jamalullail: Kawan sekolah juga, tapi kami baik masa praktikal. Dia bukan orang yang berkira. Mulut lepas dan pedas, but that's her. Buang masa jer touching sebab dia memang tak kesah. haha~


 ♥♥ Ni kawan2 aku dari kecik sampai besar panjang ni. Aku tak penat nak buat kawan baru sebab tu satu benda yang sehat. Kalau dapat kawan yang baik,aku bersyukur sangat. Tapi, kalau sebaliknya, aku anggap itu asam garam kehidupan yang memang perlu dilalui. Akhir kata, sayangilah kawan korang!!!♥♥ 

2 comments:

cahaye keINDAHan said...

hahahahaha..1st time komen blog ko neh..miss u dear!

Anne Yusre said...

@cahaye keINDAHan:maceh nad.
bangga tak aku tules nama kaw kat post aku?
hahahaha...
btw, mesh u too.