Redo projek lama!
Projek lama yang tak setel2. Benda ni dirangka masa semester 5 tahun lepas. Sekarang ni dah habis belajar pun, projek tuh tak setel2 lagi. Sekarang ni, dengan harapan tinggi nak menyiapkan projek tu dalam masa terdekat. Paling koman pun makan 2 ke 3 bulan. Idea nak mai bukannya senang Tambah lagi kalau benda formal macam tu. Aku berharap sangat kali ni aku dapat hantar complete copy kat publisher tu, dan kalau ada rezeki, projek tu boleh diterbitkan.InsyaAllah. Ni adalah salah satu impian aku, aku harap aku berjaya.
But first thing, mana aku campak draft aku yek? =.="

2 comments:
wahhh..macam nk terbit novel jer..hehe
gitu la gamoknye..wahahaha..
wish me luck ya!
Post a Comment